CursusPer cursusjaar

Cappella Voci€ 620
Ensembleklas€ 100
Studentenkoor€ 200

Een cursusjaar loopt van september tot en met juni en heeft 38 lessen.
Het is mogelijk om later in te stromen, het cursusgeld wordt dan aangepast.
Het cursusgeld kan in vier termijnen worden betaald.

Instroomklassen
De instroomklassen zijn de basisklas en de jeugdklas. Hier komen de kinderen die voor het eerst op de zangschool komen. Tenzij bij het kennismakingsgesprek blijkt dat zij beter in een andere groep passen.

Ensembleklas
Leerlingen vanaf Cappella Voci kunnen deelnemen aan de ensembleklas. Als zij hiervoor in aanmerking komen krijgen zij bericht van ons.
De extra kosten hiervoor zijn €100 per cursusjaar.

Kennismakingspakket
Een kennismakingsgesprek en 2 proeflessen
Voor alle nieuwe leerlingen hebben we een speciaal kennismakingspakket.
Het pakket is gratis en bestaat uit een kennismakingsgesprek en  twee lessen in het koor.
Een kennismakingsgesprek is vooral voor jonge kinderen heel fijn. En de ouders hebben de gelegenheid om vragen te stellen.
In de twee weken daarna kunnen de kinderen kijken of ze het een leuke activiteit vinden.

U-pas
De zangschool geeft U-pas houders de mogelijkheid hun persoonlijke budget in te zetten op de cursussen!
Het lesgeld voor de kinderkoren en de zangklassen is gebaseerd op ongeveer 35 lessen per cursusjaar.

Jeugdcultuurfonds
Als u niet genoeg financiële middelen heeft om de lessen te betalen kunt u het Jeugdcultuurfonds inschakelen.
Dit fonds zorgt er voor dat alle kinderen die graag muziekles willen hebben dit ook kunnen doen, ongeacht de financiéle positie van hun ouders.
Het Jeugdcultuurfonds betaalt het lesgeld of een bijdrage in de kosten van de benodigde attributen

Men verbindt zich voor een cursusjaar ( september - juni). Halverwege instappen is mogelijk.  Indien men tussentijds stopt is geen restitutie van het lesgeld mogelijk.